C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Onsdag

Publicerad 2007-09-26 22:06:43 i Allmänt,

Nyss duschat nu jag, kom hem för inte så längesedan.. var på träning efter jobbet och sen hämtade jag upp mamma innan jag åkte hem.. Blev kvar lite längre på jobbet för jag har lite att göra så det kan va gött att slippa sitta på fredag kväll :) På fredag blir det ialf Takida :D haha jag och Hanna kan ju bara inte missa dom.. Blir nog skoj det tror jag..

Får se om jag orkar ta en sväng på stan imorn på jobbet och se om jag hittar nåt nytt tills på fredag ;) Nu ska jag se myggan om 20 min..haha :P

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-09-27 21:57:28

självklart får man det! :)
på veromoda, billiga med! 259 :- (y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela