C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Göteborg

Publicerad 2007-09-03 22:21:25 i Allmänt,

Åker ner till Gbg imorn efter jobbet.. ska ner på kurs så det är ingen nöjesresa direkt :S inge vidare sugen men, bo på hotell ensam.. inte det roligaste man kan vara med om, mysigt med hotell när man är fler ju men sj är det ju pesten.. kommer ialf hem på torsdag igen och då är det inte länge kvar tills vi åker till cypern :D längtar som tusan ju!! Blir kanske en lite utgång på fredag ialf, får se vad som sker.. Men nu måste jag packa klart, sen duscha sen sova..:P

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-09-03 23:24:24

haha nej verkligen inte :P Ja du drar imorn ja.. det kommer gå bra ;) du får tänka på att det bara är 2 nätter sen är du hemma igen :) japp de får vi göra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela