C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

SAW IV

Publicerad 2007-11-24 14:18:30 i Allmänt,

YES, igår var jag, david och hanna på saw...:) Den var rätt bra men slutet varlite skumt.. kommer nog komma  fler skulle jag tro... Men den var rätt sjuk, inte lika vidrig som trean kanske men.. Vi gick bort till koriander en sväng efter bion men det var lugnt.. Satt mest och kollade på folk, jag och david åke hem vid halv ett men hanna skulle vara kvar ett tag till hon..

Idag hade jag tänkt att åka in till stan och kolla på ett bord och stolar men jga vaknade så sent så jag orkade inte.. år ta det imorn eller nåt..:) vet inte om jag ska ha svarta eller vita stolar.. tror det blir vita :) men det kanske blir mkt vitt det...


image70


Imorn ska Mia med mig och träna, blir skoj det..:D jag har inte tränat på llänge nu och nästa vecka kommer det inte bli mkt alls heller, måste jobba över varje dag.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela