C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

yeye

Publicerad 2007-06-05 18:38:12 i Allmänt,

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
När jag ser honom..

2. Har du sett ditt syskon gråta?
ja, båda två

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
bara vanliga apelsiner med c-vitaminer i ;)

4. Vad åt du senast?
Fikabröd

5. Har du fått någon komplimang idag?
ja, men ingen stor..

6. Har du varit med i en rättegång?
nej

7. Är du polare med grannarna?
Nja, pratar väl med dom nån gång, men polare skulle jag inte kalla det

8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercingen?
Navlen

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
På vägen hem från jobbet idag

12. Gay?
Nej

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
 har kankse hänt men bara en gång, kanske två.. längesedan ialf ;)

14. Har du äggat någon?
Va?

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej det har jag inte

17. Har du varit på stranden?
Många många gånger

18. Har du haft en stalker?
nej, det skulle jag inte kallat honom

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Helena

20. Hur bra är din syn?
Kanon

21. Har du varit på ett party?
Party party, jajjamännsan!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej tack

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
jaha, du kommer få världens bästa svägerska ;)

24. Har du varit utomlands?
jepp, många gånger men Thailand är bäst :)

25. Har du sett din bästa vän naken?
jepp

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
jadu, vet jag icke!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
vet inte, aldrig testat

28. Var är dina syskon just nu?
den ena brosan sitter ute på altanen med David och den andra vet jag inte vart han håller hus.. ute och åker mc skulle jag tippa på

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag var på konsert med christer sjögren.. dock inget jag egentligen vill men :P

30. Vem ringde dig senast?
Putte

31. Vilken tid gick du upp imorse?
tio i sju

32. Vad ska du göra i helgen?
middag med jobbet, en tripp till trollhättan (kanske) träffa anna förhoppningsvis :) SOLA :D

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Ja jag med ;) men nu har jag smort in hela.. Haha! a men tack själv! Det var hyffsat skoj ändå ;) Hehe..

34. När var du riktigt sjuk senast?
i ettan på gymnasiet när jag hade influensan :S

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
inte nån tror jag

36. Vad finns i din bakficka?
den är det inte mkt i

37. Har du färglinser?
No

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
somnar om

40. Vad ska du göra efter det här?
gå ut till dom andra och sätta mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela