C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

vanlig torsdag..

Publicerad 2007-06-14 21:12:29 i Allmänt,

igår var jag på stan en sväng för jag skulle träffa Mia och säga hej då till henne eftersom hon flyttar till Gbg idag..:S Men hon kommer hem vid midsommar igen :) Men sen blir hon väl borta hela sommaren..Vi gick en tur bara på stan oc jag köpte en klänning, svarta byxor och en kort "jacka". Sen köpte jag en piké till mamma som hon har velat ha och nu såg jag den på mqs rea i hennes storlek så då slog jag till :) hehe

och imorn kommer susanna hem :) men ´till jobbet kommer hon på måndag.. blir fredagsmys på jobbet imorn ialf...hehe

Såg en jätte snygg top på en sida förut men den var slut :/ Jag mailade dit och frågade om de skulle få in fler men jag har inte fått nåt svar ännu...



Jag har även beställt ett "sommar" halsband från asos..

image18




Grattis till alla som har tagit studenten idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela