C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Sol..

Publicerad 2007-06-02 12:51:51 i Allmänt,

Idag är det sol ute :D Så himla skönt, ska gå ut och lägga mej och sola och läsa en bok snart tänkte jag.. 

igår kväll var jag ´hemma hos anna... :) Garderoben blev skit snygg :) tror jag skulle behöva en ån jag med.. :P Vi gjorde inte så mkt men det var mysig ialf..:) vi körde ju såklart buzz.. hehe kul det, ävn om jag förlorade... Vi tänkte se djävulen bär prada men det blev inte så.. Jag såg den när den hade bio premiär men jag gillade den så jag kan se den igen :) Sen var ju Theo hemma oxå.. Gud va söt han är :D


Senare idag kommer mia hit.. Blir nog nöjes ikväll skulle jag tro, var längesedan vi var ut ihop så det blir nog skoj :) hon dyker nog upp vid halv fem så innan dess kommer det inte hända mkt..

men nu blir det ut i solen :)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2007-06-02 12:58:21

Det är många som bloggar om det vackra vädret idag! Tänk så glad och positiv man kan vara av lite sol! Sommaren är efterlängtad av oss "nordbor"! /Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela