C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

shopping..... igen ;S

Publicerad 2007-06-28 22:10:13 i Allmänt,

Äntligen fredag imorn :D idag lyckades jag verkligen spilla en cappucino över mig på jobbet när jag hade ljusa kläder på mig, lagomt kul.. 

Blev en runda på stan efter jobbet idag med hanna :) fick köpa en ny tröja som jag kunde dra på mig för att slippa kaffet..hehe :P  Köpte även ett par jeans, två väskor,en tröja och lite mer grejjer :) sen drog vi hem till henne och käkade mat, kyclingrulle blev det men jag var inte speciellt hungrig... Åkte faktiskt buss hem idag, inte var dag..hehe.. dock blev det lite krångel på vägen som alltid när jag åker buss...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela