C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Helgen

Publicerad 2007-06-17 12:49:33 i Allmänt,

Det blev inget ut igår för mig med Anna J och dom tyvärr..:/ Har nästan helt tappat min röst så jag kände att det var inte läge att dra ut och parta då.. Men nästa gång hoppas jag att jag kan hänga på :D Hoppas ni hade skoj igår ialf..

Jag var hemma hos Anna M en sväng igår kväll bara.. var väl lite halv sletna båda två tror jag.. Men vi spelade buzz ialf ;D Det var kul även om jag förlorade... Vi körde in putte, toddy och cuben till stan runt elva.. Jävligt mkt bilar och folki stan var det ialf..:P Sen åkte vi hem igen och tittade på "bring it on again".. Det var kankse ingen höjdar film men..hehe Drog  ´mig hemåt vid kvart över två eller nåt.. Men det var en trevlig kväll..:D Hoppas du kommer iväg till jobbet på måndag ialf!!

Fredagkvällen var skoj, en helt lagom kväll verkligen. Vi satte oss på Casanova och käkade lite mat först, hannas kusin och hans kompisar var med också.. Sen hade vi tänkt gå till koriander men det var bara förköp där så vi hamnade på arenas uteservering istället men det var trevligt :) Putte och cuben kom senare och slog sig ner.. Vi var in på arena en sväng.. En super bra kväll, även om inget spec. hände :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela