C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

barnkalas

Publicerad 2007-06-20 20:36:46 i Allmänt,

Kom hem från Majas kalas för en liten stund sen, två år blev hon idag tjejen :D jag åkte dit direkt efter jobbet. Blev bjuden på tårta som var super god, Carl sa att det var han som hade gjort den men jag tror inte det ja ;P

Imorgon blir det midsommarlunch på FBkontoret..:D blir kul att kika in och prata med dom andra en stund..

Midsommar på fredag, så skönt att få vara ledig :D Blir nog att umgås med Anna M då tror jag..:) De skulle hem till Johan så jag ska nog oxå dit. Men jag tänkte jag skulle hinna med att käka mammas mat på dagen ialf :D mammas jul, påsk och midsommarmat är lätt det bästa som finns :D  

Skulle ha hunnit med att träffa Anna J idag men kalaset drog ut på tiden tyvärr..:/ men det får bli i helgen eller nåt. träffade henne en kort sväng igår :D

image22









Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-23 20:10:09

ja nu är ja hemma igen :) äntligen! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela