C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

6 juni 2007

Publicerad 2007-06-06 20:54:25 i Allmänt,

Idag har det varit en underbar dag, så varmt och skönt... :) har legat ute och solat hela dagen, lyssnat på musik och läst i min nya bok, "kärlek@första.träffen" som verkar riktigt bra..:D¨
Käkade jordgubbar och vaniljglass förut...mums..



Kom precis hem från brosan nu, var där och snackade lite skit om livet en stund..hehe..:P Och imorn är det dags att jobba igen, men det är ju bara två dar ialf :) Jag hoppas jag hinner in på stan och köpa den jeansklänningen jag vill ha, sen ska jag ha en gul t-shirt under, tror jag blir snyggt..;)




Hoppas allt går bra med Jakob...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-06 21:12:18

nu är du bättre med bloggen :) bra där ;D vi måste ses snart igen :) och den 13:e juni kommer buzz ut på svenska. Ska köpa de sen kan vi spela en massa ;) hehe

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-06 21:27:00

hmm.. verkar som min förra kommentar kom bort? :S Aja skulle bara säga att de e kul att du uppdaterar mer nu för tiden :D Å den 13:e kommer buzz på svenska så de lär inhandlas så fort de går, så får vi ta en match sen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela