C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

sommarplaza

Publicerad 2007-07-26 16:56:59 i Allmänt,

Sommarplaza blev det igår, var helt okej men mycket folk..:P Vi var hos susanna och förfestade först innan vi drog dit. Var världens kö när vi kom dit, lagomt drygt..:S Men det var en kul kväll ialf  :) Blir timbaktu ikväll på arena för min del.. hoppas det blir bra :)

Var på bergvik en sväng förut med susanna, köpte en klänning och ett par leggings, får se om jag ska ha det ikväll eller inte.. Var till mamma en sväng efteråt också och idag var hon mkt piggare :DVar skönt att se...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-07-26 22:08:43

japp verkligen. idag blev det en hel timme tidiagre t.o.m :D Ja fredrik och dom gick aldrig till plaza.. blev koriander för dom men saga hade tydligen varit dät och hon sa att det var grymt mkt folk. Jaha de blir timbuktu för dig :) hoppas de blir kul då ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela