C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Semester :D

Publicerad 2007-07-12 18:48:39 i Allmänt,

Yes, äntligen säger jag.. tre veckor ledighet nu.. Vet inte vad jag sak hitta på men skönt ialf :D


Sitter och väntar på att Anna J ska komma nu, vet inte vad vi ska göra men ska bli kul att träffa henne ialf :)
Var in till mamma efter  jobbet oh hon är mkt piggare nu verkligen, hade flyttats till en annan avdelning, hon och tre riktigt gamla delade rum..:P haha lagomt kul.. Åker in till henne en sväng imorn men..


20 år imorn då :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-07-12 23:31:54

nej eftersom jag jobbade hela förra sommaren också hade det varit trevligt med nån dag denna sommaren.. men men det gick inte tyvärr.. :/ ja vet inte riktigt när det blir än.. antaglien nästa helg eller helgen efter.. måste se om jag kan få ledigt från jobbet nån fredag.. är det nån helg som du inte kan?

Postat av: Emelie

Publicerad 2007-07-13 23:13:44

Jasså så du fyller 20idag! GRATTIS!!!! Hoppas dagen o kvällen är suverän!!! kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela