C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Halmstad -07

Publicerad 2007-07-22 21:00:28 i Allmänt,

Jag och putte drog ner till halmstad i fredagskväll, hade lite svårt att bextämma mig om jag skulle med men så blev det :) åkte hemifrån vid sju och var framme vid elva.. åkte till campingen är david och co var.. Vi åkte in till halmstad typ direkt då. var  på två olika ställen, men det sista var bäst men rätt mkt folk :P Blev ingen camping för mig för jag och putte sov hos jocke i hans stuga.. fött och slippa tälta :)

Lördagen blev det inte mkt under dagen, var på MAX och käkade och dom hamburgarna är ju så grymt goda ;D ag som inte tycker om varken mcdonalds eller burger king..:P Åkte till jocke och gjorde oss iordning sen åke vi ill campingen och förfestade där sen blev det in till stan igen och ut på ett ställe, var väl sådär.. roligare på fredagen men :P Åkte ifrån halmstad vid tre idag, mcpolisen stannade oss när vi nästan var hemma :S Blev böter där, putte körde lite för fort.. men inte mkt att göra åt :S linkade in oss på en parkeringsficka.

Nu ska det snart bli tv:n för min del :) kommer nog somna tidigt ikväll....


        

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-07-23 10:35:07

Va roligt att du har lagt upp lite bilder ;) du får berätta mer om helgen när vi ses :)

Postat av: ulfi

Publicerad 2007-07-24 23:16:15

snygg bild på mig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela