C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Bio..:)

Publicerad 2007-07-30 11:48:50 i Allmänt,

igår kväll blev det bio med Anna :) vi såg på harry potter, den var väl sådär :P hehe.. hände inte så mycket i den. tror båda var rätt besvikna men det var trevligt att gå på bio ialf :) 

Putte tvättade och polerade min bil igår så den var så fin så, skönt att jag inte behövde göra det faktiskt, snällt av honom ialf  :D

Imorgon kommer nog mamma hem från sjukhuset :D Ska bli skönt att hon är hemma igen. Jag ska åka in till henne en sväng i eftermiddag har jag tänkt.. Var där igårkväll med nicke och pappa innan bion och åt middag med henne i sjukhusresturangen så hon inte behövde äta ensam ialf..:) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela