C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Tuesday

Publicerad 2007-12-04 20:17:06 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit hem från träningen, var på bodypump idag.. :) Åkte och hälsade på mamma på sjukhuset direkt efter jobbet, satt och höll henne sällskap i nån timme innan jag var tvungen att åka.. inte så kul för henne att ligga där sj.. Tänkte försöka hinna dit imorn med en sväng innan spinningen...

Blev ialf julbord ídag på lunch..:D Gud va gott det var kan jag lova... vi blev proppmätta hela högen.. hehe... Nästa julbord är den 14 december på statshotellet...

yeye, nu måste jag gå in i duschen, sen mat, sen ringa mia och sen Desperate housewifes. :D



på torsdag ska jag klippa mig loch göra slingor... wiiee...:)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-12-04 20:35:25

Va? ligger inger på sjukhus igen? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela