C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Spaning på stan ;)

Publicerad 2007-12-10 21:06:32 i Allmänt,


Imorn efter jobbet ska jag träffa hanna för lite fika och spaning på waynes..:D hehe.. Ska bli kul att sitta och snacka nån timme för klockan halv sju ska vi på bodypump.. Var alldeles för längesedan vi gjorde det nu känner jag.. Sen på onsdag och tordag ska jag försöka sola solarium innan jag ska på träning, känner mig så blek just nu så det skulle va skönt..

Funderar på hur jag ka slippa undan att gå lucia på jobbet på torsdag..:S inget jag är sugen på..en jag tror jag måste va med i tåget tyvärr...:P Jag som är såå grym på att sjunga.. hehe

Och på fredag ska jag på julbord med jobbet.. sen efter blir det nog ut för mej och Susanna.. blir kanon det :D 


image86





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela