C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Julbord

Publicerad 2007-12-15 15:11:22 i Allmänt,

Igår var jag på julbord med FB på statshotellet.. Var trevligt men maten var ingen höjdare... Den på terassen tycker jag var mkt bätre :D Julbordet började kvart i sex så jag och Susanna åkte hem till henne och gjorde oss iordning.. Var skit stressade, trodde inte jag skulle hinna locka klart håret ens men de gjorde jag ;D hade ju varit snyggt och komma i halv lockat :P Vi sprang till bussen och hann med den.. Då kom susanna på att hon hade glömt haft på mascara så vi fick springa in på mitticity så hon fick köpa en och ha på lite.. hehe Efter att ha stressat till stat så var vi nästan bland de första som var där.. Käkade mat gjorde vi och satt och töla hela kvällen...


Vi var några som gick till ankan efter sen men det var inge vidare så vi åkte hem till Susanna vi och somnade så gött så :D Men usch vad kallt det var igår kväll.. för man hade ju inte så jätte mkt kläder på sig heller..:S

Imorse när vi vaknade åg vi på repriser av bonde söker fru.. haha ja vi gillar verkligen det :)

Ikväll blir det lungt för min del.. Ska va hemma och bara va.. ska bli gött det :D blir nog inte ut nåt mer innan juldagen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela