C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

En dag på stan..

Publicerad 2007-12-08 18:04:56 i Allmänt,

Hade ju bestämt träff med Hanna idag på stan :) David kom förbi hemma hos mig vid tolv och var på g till stan och skulle köpa skidbyxor så vi drog in och mötte upp hanna i stan.. Gick till Peak affären så david fick sina byxor.. efter det knata vi mest runt och kolla lite, letade present till putte men jag hittade inget, tänkte köpa ett par mysbrallor på peak men vill man verkligen ha det i julklapp?!? köpte inget på stan alls, eller jo.. ett par power grips, david som lurade mig och sa att det var bra..:P Nej men det är det säkert :) Vi käkade lite mat på lilla sicilen oxå, mysigt där :) tog vägen över kil hem så han släppte av mig hos min moster...

Ikväll då?? Funderar på utgång men vi får se vad som händer.. Blir nöjesfabriken isåfall :) Men nu blir det te och pepparkaka..:D




image82Davids byxor


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela