C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Bonde söker fru och barnvakt..

Publicerad 2007-12-05 19:37:25 i Allmänt,

Skriver ett snabbt inlägg innan jag måste ordna allt innan "Bonde söker fru"...:D mitt favvo program. så jäkla roligt.. haha.. Måste åka hem till brosan efter det och sova där tills imorn för han ska jobba natt så jag måste sova hos barnen..Får åka direkt därifrån till jobbet imorn... 

Jag hann ialf in till mammsen en sväng innan träningen,trodde hon skulle komma hem imorn jag men nu verkar det inte så men v får se.. hoppas det ialf..:) Var så gött att komma iväg på spinning idag, känns som det var evigheter sen.. behövs när man ska på hälsokontroll snart å jobbet..hehe nej da jag tror jag klara mig..;)  Annars imorn blir det klippning och slingor, ska bli så skönt :D


image79



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-12-05 20:04:26

aj då de lät ju inge kul :/ Men va kul att hon får komma hem snart igen iaf :) Då kanske hon är på bättringsvägen? :D

Postat av: Anna

Publicerad 2007-12-05 21:34:36

jaha :/ usch det måste va jobbigt för henne att ha de så. men jag hoppas hon blir bättre snart iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela