C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Råttfobi

Publicerad 2007-08-20 21:49:28 i Allmänt,

Jag har varit ute på en kvällspromenad nu, men den blev inte så lugn och skön som jag trodde, såg nåt som sprang över vägen som jag trodde var en igelkotte så jag gick närmare för att kolla på den, och då inser jag att det inte alls är någon igelkotte utan en råtta!!! Och jag har världens fobi mot råttor, nästan så jag skulle söka för det... Jag blev så grymt rädd så det finns inte, tur ingen såg mig när jag sprang därifrån.. och då kommer det två rådjur och nästan springer på mig.. Vet inte om man törs gå ut och gå här mer bland alla vilda dur, visst rådjuren kan ja leva med men inte dom äckliga råttorna.. så nu blir det väl mardrömmar istället för skön sömn.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela