C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Nöjesfabriken

Publicerad 2007-08-19 11:50:50 i Allmänt,

Blev nöjes igår för mig även om jag hade planerat att inte gå dit :P Jag och Anna bestämde att vi skulle se en film som vi har tänkt se länge nu hemma hos henne så jag åkte dit vid nio typ..Satt och tjatade men sen blev vi sugna på att gå ut så jag ringde putte och dom som var i grums så vi åkte tillbaka till grums och hem till david, var väl där vid elva eller nåt :P haha.. var ganska mycket folk hos honom.. :) Sen åkte vi tillbaka in till stan vid kvart i tolv.. Var rätt dåligt med folk på nöjes men jag hade en bra kväll ialf :D VAr himla kul att Anna hängde med ut ialf :) Var jätte längesedan hon var med ut nu så.

Vi har bokat resan till cypern nu med :D Den 10 - 17 sptember blir det för mig, hanna, och julia..:D jäklar var kul det kommer bli, längtar så grymt mycket! sol, bad och fest blir det :D

Nu får det bli the o.c va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela