C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Liseberg :D

Publicerad 2007-08-12 13:49:48 i Allmänt,

Igår var jag hanna och putte på liseberg.. jädrar va skoj  det är..:D Jag älskar det verkligen.. hehe Vi åkte från grums vid åtta så vi var inne på liseberg vid tolv typ. Jag körde hela vägen ner för putte låg och sov i baksätet, bakis från dagen innan.. hehe Så när han ade åkt första karusellen så sa han de : "Det är inte så gött att åka karusell på bakfyllan".. haha vad hade han trott liksom?? Mia kom till liseberg med, det var kul :D inte sett henne  på hela sommaren ju, när hon har varit hemma på helgen har inte jga varit det så det har aldrig passat :S´men igår så..:D Balder är ju det bäst som finns där ialf, lätt! Men det var verkligen en kanon dag! jätte fint väder också, nästan lite väl varmt men mna ska inte klaga kanske :P Vi åkte tillbaka hem vid halv sex igen.. Hanna skulle jobba så vi kunde inte stanna längre tyvärr... '

När jag kom hem hade mamma köpt färska räkor som jag har väntat på länge nu, var super gott :) Åkte in till Anna på kvällen, tog en promenad men annars satt vi mest och pratade..:)Var mys ialf!


image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela