C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Big girls don't cry

Publicerad 2007-08-23 18:05:56 i Allmänt,

Idag åkte putte tillbaka till Norrland :( känns inte kul alls, finns vissa saker man bara kan snacka med han om, som bara han förstår, tur jag har min bror :) även om han bor 110 mil bort.. Ska försöka flyga upp till honom någon gång under hösten íalf.. Hoppas han får det bra där uppe nu ialf!! för övrigt har det varit en skit dag, inte för att va negativ men..:S tur det är fredag imorn, känns som den här veckan aldrig kan ta slut... baahh...

Var säker på att jag hade kommit över en viss person, men jag vet inte, förstår bara inte hur vissa tänker.. tänker kanske inte alls...:( Tror jag har höstdeprisson  eller nåt, dock inget jag ska plåga min omgivning med :P

Vi var ialf på pråmen igår, det var trevligt! :) Födelsedagsmiddag för nicke och avskedsmiddag för putte.. Kanon bra mat ialf :D
 



18 dagar kvar till cypern :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela