C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Back in bussines

Publicerad 2007-08-06 19:36:26 i Allmänt,

Yes, första dagen på jobbet efter semestern idag.. Och självklart blev det super bra väder :P hehe nej men det var rätt okej att vara tillbaka.. även om man hellre är ledig :P

Grebbestad blev det i helgen :) Orkar inte skriva allt om det nu men det var jag, anna, malin, sofie, fredrik, johan och "smurf" som var där.. Vi hade hyrt en stuga där, skönt att inte tälta ;D Var en jätte bra helg ialf :)

På lördag blir det liseberg för mig och hanna, ska bli så jäkla kul ;D doxk blir det hem ganska tidigt eftersom hon jobbar på kvällen men ändå :)  kanske sommarplaza på onsdag med, får se om man orkar när man jobbar :P rätt sugen ialF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela